سرخط خبرها

اعتراض مهرام و شیمیدر به داوری بازی|آرن درخشید، کامرانی به تیم ملی دعوت شد

  • کد خبر: ۸۷۶۶۰
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
اعتراض مهرام و شیمیدر به داوری بازی|آرن درخشید، کامرانی به تیم ملی دعوت شد
تیم بسکتبال مهرام با شکست شیمیدر صدرنشین گروه ب رقابت های لیگ برتر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مهمترین و حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال دو تیم بالای جدولی مهرام تهران و شیمیدر قم در جذابترین بازی گروه «ب» و در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان ۴ کوارتر دو تیم به تساوی ۵۹ بر ۵۰ دست یافتند، اما در وقت‌های اضافه این مهرام بود که موفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۶۹ به پیروزی برسد. کوارتر نخست ۱۳ بر ۱۰ از آن مهرامی ها شد، اما در کوارتر دوم این شیمیدر بود که ۱۲ بر ۹ پیروز شد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲۲ مساوی به پایان برسد. مهرام وقت سوم را با ۶ امتیاز برتری (۲۲-۱۶) تمام کرد، اما شیمیدر در پایان وقت معمولی ۶ امتیاز را پس گرفت تا بازی در وقت معمولی در نتیجه ۵۹ مساوی شود و به وقت اضافه برود. در وقت اضافه هم این مهرامی‌ها بودند که توانستند ۱۲ بر ۱۰ یاران شاهین طبع را شکست دهند و این بازی را از آن خود کنند.
از قبل هم انتظار دیدن یک بازی پایاپای از سرمربی سابق و سرمربی جدید تیم ملی را داشتیم، اما در این دیدار دو تیم خطا‌های زیادی را انجام دادند. مهرام ۲۹ خطا و شیمیدر ۲۴ خطا، دو بازیکن مهرام و یک بازیکن از شیمیدر ۵ خطایی شدند. دو بار تکنیکال فول به بازیکنان مهرام هم در ۵ دقیقه وقت اضافی، اوضاع را برای این تیم سخت کرد.
۲۶ ترنور برای مهرام و ۲۲ توپ لو داده توسط بازیکنان شیمیدر، آمار خوبی برای هر دو تیم نیست. بیش از ۵۰ خطا، چراغ‌های روشن در اسکوربورد و توقف‌های فراوان بازی، توی ذوق زد.

همین اتفاقات باعث شد درگیری‌های لفظی بین بازیکنان و سرمربی مهرام با داوران رخ دهد.مهدی کامرانی، کاپیتان و مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام در پایان مسابقه با داور درگیری لفظی پیدا کردند.مصطفی هاشمی که به داوری معترض بود، قصد داشت با آن‌ها دست بدهد که یکی از داوران با وی دست نداد. همین موضوع تعجب هاشمی را در پی داشت.
مسئولان شیمیدر نیز نسبت به داوری معترض بودند و با زحمتکش مسئول کمیته داوران و مسابقات دچار درگیری لفظی شدند.صفرزاده قائم مقام شیمیدر نسبت به اتفاقات اواخر مسابقه اعتراض کرد و معتقد بود داوران این تیم را بازنده کردند.
در شبی که اسامی تیم ملی اعلام شد و مهدی کامرانی دوباره به تیم ملی دعوت شد، آرن داوودی هم پستی او با وجود تایم کمتر آمار بهتری را به ثبت رساند. این دو بازیکن هر دو مدتی است از تیم ملی کنار رفتند، اما حالا شاهد بازگشت دوباره کامرانی به اردو‌ها هستیم. در این دیدار کامرانی با ۱۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجربه گل کارآیی ۵ امتیاز را به ثبت رساند. آرن داوودی با اینکه ۵ فوله شد، اما با ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجربه گل کارآیی ۱۵ امتیاز را کسب کرد و به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن مهرامی‌ها شناخته شد.
اما بهترین بازیکن میدان دوین رایت با ۲۱ امتیاز و ۹ ریباند شد و کارآیی ۲۷ امتیاز را به ثبن رساند. سینا واحدی ۱۵ امتیار و حسین‌زاده هم ۱۳ امتیاز کسب کردند.
گفتنی است مهرام با ۶ برد و یک باخت صدرنشین تیم‌های گروه ب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->